Palvelemme

Arkisin ma–pe klo 9–15 - kesäaikana (1.6.–15.8.) ma–pe klo 10–15.
Asiakaspalvelu Joensuu 010 830 4100, joensuu@jipisannointi.fi
Asiakaspalvelu Lieksa 010 830 4130, lieksa@jipisannointi.fi

Haemme isännöitsijää Joensuuhun

JIP Isännöinti on pohjoiskarjalainen isännöintiyritys, jonka toimistot ovat Joensuussa ja Lieksassa sekä tytäryhtiö Juuassa. Isännöimme mm. asunto-osakeyhtiöitä, vuokrataloja, palvelutaloja ja liikekiinteistöjä. Palveluksessamme on tällä yli 30 kiinteistöalan ammattilaista.

Tehtävässäsi vastaat asiakasyhtiöiden kehittämisestä, toimintakyvystä, hallinnosta sekä taloudesta. Työskentelet asiakasyhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia ja varmistat tehtyjen päätösten toimeenpanon.
Ensisijaisesti vastaat siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslähtöisen palvelun. Olet työssäsi innostunut, itsenäinen ja oma-aloitteinen. Sinulla on aktiivinen ote tehtävään sekä hyvät sosiaaliset taidot. Paineensieto- ja organisointikyky sekä tietotekninen osaaminen ovat välttämättömiä ominaisuuksia tehtävässä onnistumiseen.
Arvostamme kiinteistöalan työkokemusta, suoritettua isännöintitutkintoa sekä kokonaisnäkemystä kiinteistö- ja asunto-osakeyhtiöistä. Mikäli sinulla on tekninen koulutus, voisi toimenkuvaasi sisältyä hallinnollisten tehtävien lisäksi teknistä isännöintiä. Huomioimme myös alalle tulevat uudet henkilöt, joilta löytyy soveltuvaa työkokemusta tai koulutusta, sekä kiinnostus toteuttaa isännöintitutkinto oppisopimuksena.

Rekrytointia hoitaa Ehta Henkilöstöpalvelut ja lisätietoja saat sähköpostitse heli.ollilainen@juhta.fi

Jätäthän hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera järjestelmäämme viimeistään ma 14.10.2019

osoitteessa www.ehtahenkilostopalvelut.fi/tyonhakijalle/toihin-meille/