Palvelemme

Arkisin ma–pe klo 9–15
Kesäaikana (1.6.–15.8.) ma–pe klo 10–15.

Asiakaspalvelu puh. 010 830 4100
joensuu@jipisannointi.fi

Huom. Toimistot ovat kiinni perjantaina 7.12.2018

Haemme isännöitsijää Joensuuhun

Tehtävässäsi vastaat asiakasyhtiöiden kehittämisestä, toimintakyvystä, hallinnosta ja taloudesta. Työskentelet asiakasyhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia ja varmistat tehtyjen päätösten toimeenpanon. Aktiivisuus ja ennakoivuus tuottavat asiakkaillemme heidän toivomiaan ratkaisuja.

Ensisijaisesti vastaat siitä, että asiakkaamme saavat aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Olet työssäsi innostunut, itsenäinen ja oma-aloitteinen. Sinulla on asiakaskeskeinen ote tehtävään sekä hyvät sosiaaliset taidot. Paineensieto- ja organisointikyky sekä tietotekninen osaaminen ovat välttämättömiä taitoja tehtävässä onnistumiseen.

Arvostamme soveltuvaa pohjakoulutusta, kiinteistöalan työkokemusta, suoritettua isännöintitutkintoa sekä kokonaisnäkemystä kiinteistö- ja asunto-osakeyhtiöistä. Mikäli sinulla on tekninen koulutus, voisi toimenkuvaasi sisältyä hallinnollisten tehtävien lisäksi teknistä isännöintiä. Huomioimme myös alalle tulevat uudet henkilöt, joilta löytyy soveltuvaa työkokemusta tai koulutusta, sekä kiinnostus toteuttaa isännöintitutkinto oppisopimuksena.

Tarjoamme mielenkiintoisen, vakituisen työn osaavassa ja kehittyvässä organisaatiossa. Työt alkavat sopimuksen mukaan. Työskentelet yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa yrityksessä, joka huolehtii työntekijöistään. Meillä työnteko on hauskempaa!

Rekrytointia hoitaa Ehta Henkilöstöpalvelut ja lisätietoja saatte Elise Sajolta puh. 0400 273 730 tai sposti elise.sajo@juhta.fi ja www.jipisannointi.fi

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen ja CV:n kera www.juhta.fi/fi/henkilostopalvelut/avoimet+tyopaikat

Hakuaika päättyy maanantaina 18.6.2018 klo 12.00.