Palvelemme

Arkisin ma–pe klo 9–15
Kesäaikana (1.6.–15.8.) ma–pe klo 10–15.

Asiakaspalvelu puh. 010 830 4100
joensuu@jipisannointi.fi

Huom. Toimistot ovat kiinni perjantaina 7.12.2018

jip_isannointi_asiakastarina_asunto_oy_etelakatu_10_arvo_puhakka
arvo_puhakka

Asunto Oy Eteläkatu 10

Arvo Puhakka, hallituksen puheenjohtaja

–Yhteistyömme alkoi aikoinaan Asunto Oy Kauppakatu 7:n asioissa. Kun yhteistyö toimi siellä niin hyvin, oli erittäin helppoa suositella JIP Isännöintiä seuraavienkin taloyhtiöiden isännöintiä hoitamaan, puheenjohtaja Arvo Puhakka taustoittaa.

Puhakalla on vankka kokemus kumppanuudesta JIP Isännöinnin kanssa, yhteensä jo toistakymmentä vuotta ja useamman taloyhtiön asioissa. Puhakka toimii tällä hetkellä Asunto Oy Kauppakatu 7:n, Asunto Oy Eteläkatu 10:n sekä Asunto Oy Niinitornin hallituksen puheenjohtajana.

Laadukas isännöinti on kannattavaa

Isännöintitoimiston palvelun laatua mitataan taloyhtiön hallinnollisten tehtävien hoitamisen ohella erityisesti taloyhtiötä kohtaavissa poikkeustilanteissa kuten linjasaneeraus- ja rakennushankkeissa. Isännöintitoimiston tehtävänä on varmistaa, että taloyhtiön toiminta on taloudellista, tehokasta ja suunnitelmallista. Taloyhtiö tarvitsee tuekseen osaavan isännöintitoimiston, jotta asumisen arki on sujuvaa ja asumiskustannukset ovat ennakoitavissa ja korjaustoimet suunnitelmallisia.

–Isännöitsijä on asiantuntijan roolissa, hän neuvoo ja opastaa kuinka peruskorjaushanke toteutetaan taloyhtiön ja osakkaiden edun mukaisesti. Isännöinnin tekninen asiantuntemus ja pitkäaikainen kokemus isännöintialalta on iso etu myös korjaushankkeiden läpiviemisessä, Puhakka toteaa.

Keskustelevaa kumppanuutta ja aitoa yhteistyötä

–Asunto-osakkeen omistajina olemme isännöintitoimistolle sekä asiakkaita että työnantajia. Tämä on sisäistetty JIP Isännöinnissä hienosti. Isännöitsijä ei jyrää tai sanele ylhäältä yksipuolisesti, vaan asioista keskustellaan, Puhakka painottaa.

Parasta kumppanuudessa JIP Isännöinnin kanssa Puhakan mielestä onkin, että asiat tehdään aidosti yhteistyössä ja huomioiden myös osakkaiden mielipide.

Jokainen yhteydenotto on tärkeä

Puhakan kokemuksen mukaan JIP Isännöinnin henkilökunta reagoi jokaiseen yhteydenottoon nopeasti, olipa kyseessä iso tai vähän pienempi asia. Kaikki yhteydenotot ovat tärkeitä. Isännöinnin hoito on ollut kaikissa taloyhtiöissä hyvää ja täsmällistä.

–On myös hienoa, että yhteistyövuosiemme aikana isännöintitoimisto on jatkuvasti kehittänyt toimintaansa, ja aina vain paremmaksi! Puhakka lisää.

–JIP Isännöinnin toiminta on erittäin luotettavaa. Kaikki tehtävät hoituvat täsmällisesti, asiantuntevasti ja ajantasaisin tiedoin. Pidän JIP Isännöintiä alansa johtavana yrityksenä, Puhakka linjaa.

JIP Isännöinti on huolehtinut Asunto Oy Eteläkatu 10 isännöinnistä yli kymmenen vuoden ajan. Taloyhtiössä on kaksi rakennusta, joissa on yhteensä 24 asuntoa ja 4 autotallia. Isännöitsijänä toimii Janne Tarnanen.

Lue myös nämä asiakastarinat

Kiinteistö Oy Lieksan Mäntypuisto

Kiinteistö Oy Lieksan Mäntypuisto

–Yhteistyömme JIP Isännöinnin kanssa on ollut hyvää ja asiallista. Keskustelut isännöitsijän kanssa ovat olleet välittömiä, vähän niin kuin kaverit keskustelevat. Ja sovitut asiat myös hoidetaan, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Seppo Tossavainen toteaa.

Seppo Tossavainen, hallituksen puheenjohtaja

Lue lisää

Kiinteistö Oy Lieksan Portti

Kiinteistö Oy Lieksan Portti

–On erityisen tärkeää, että voimme yhtiön hallituksen jäseninä ja asukkaina luottaa oman isännöitsijämme asiantuntemukseen, hallituksen puheenjohtaja ja 12 vuotta talossa asunut Ritva Peinola painottaa.

Ritva Peinola, hallituksen puheenjohtaja ja Aulis Korpelainen, hallituksen jäsen

Lue lisää